Friday, January 28, 2011

Ketika awan masih berat..

Awan masih berat ertinya hujan masih turun. Sunyi dah asrama. Ramai penghuni dah balik. Tapi saya? Saya balik esok. Walapun saya balik esok, bukannya tak balik,  saya tetap rasa sunyi dan saya tak suka sunyi. Tapi dalam kesunyian ni, terlawatlah pulak blog hamba tuhan ni..hehe..Saya tahu ramai tak suka dia. Mungkin orang anggap dia temberang. Tapi saya tak berfikir sedemikian pulak. Sebab saya suka senyumannya..haha..Gila- gila dan ceria..Saya tak anggap benda ni serius. Saya minat siket2 jee ngan dia ni..Taklah sampai teringat tiap hari...Tapi sejak dari PP lagi saya suka tengok dia..padahal mungkin dia pun anti saya kot. Whatever..saya kena belajar cool..Saya tak boleh tunduk dengan situasi. Saya kena pandang ke depan. Everything gonna be alright!

No comments:

Post a Comment