Sunday, February 6, 2011

FB?

- Saya ingin cabar diri untuk tidak menaip sebarang status di FB sehinggalah tahun depan.
- Saya ingin cabar diri untuk tidak menaip sebarang komen atas status orang lain kecuali apa yang ditulis di wall saya.
- Saya ingin mencabar diri untuk tidak menaip sebarang komen atas gambar- gambar orang lain ataupun gambar- gambar saya kecuali perlu (jika ada pertanyaan yang perlu dijawab).
- Saya ingin cabar diri untuk tidak menaip sebarang kata- kata di wall orang kecuali untuk perkara penting dan perlu. 
- Tapi saya akan tetap menyemak FB untuk: -melike status yang saya suka menandakan saya masih berlegar di ruangan FB, mendapatkan info semasa, mendapatkan soalan spot ketika study week.

Kalaulah saya dapat buat semua ini, hehe...saya akan beri satu hadiah buat diri saya. 

Jika perlu, saya akan buka profile baru yang lebih private dan berkualiti.

No comments:

Post a Comment