Tuesday, August 9, 2011

FB

Manusia bergaduh di FB, saya just jadi pemerhati. Like mana2 yg saya suka. No comment.

Manusia curhat di FB, ala2 jiwang, memanas pun ada. Saya juga pernah begitu. Normal la. Tapi sekarang saya dok perhati je la..Like mana2 status yg saya suka.

Manusia dok guna pancing kat FB. Nak pancing mana2 ikan yang lawa2 profile picturenya atau yg dah kenal karakternya. Sy just perhati. Like mana2 yang saya rasa sepadan.

Manusia set info berpasangan di FB. Kalau saya rasa sweet, saya like la. 

Manusia set status yang menginsafkan. Saya just perhati. Like mana2 yang bersesuaian.

Manusia share berita terkini seperti isu halal dan haram. Sy just perhati dan tumpang baca. Sekali sekali sambung share jugak.

Manusia like mana2 page. Sy perhati dan like jugaklah kalau saya pun suka.

Manusia friend ngan itu dan ini. Kalau saya kenal dan tak da masalah ngan orang tu, saya pun join sekali la.

FB..FB..Macam2 ada..

No comments:

Post a Comment