Saturday, November 13, 2010

Kosong..

Malam ni kosong..ntah, padahal banyak notes kena baca. I am quite well, jangan bimbang akan apa- apa. Saya tidak akan ambil apa- apa daripada orang lain yang saya tahu kalau saya ambil barang tu, empunyanya akan marah. Senyum sendiri dengan gelagat manusia..ish..ish..Isu pasal asrama buat revision aku terganggu. Agak ya! Tambahan pulak notes ni tak lengkap mana. Harap2 otak aku masih bergeliga untuk mencerna idea nanti. In English of course. Aku harap senario 'kosong' ni boleh berakhir dengan cepat. Bosan benar dengan dunia tapi nak tinggalkan pun satu benda yang rumit juga. Apa- apapun, tegar jaklah teruskan. Takkan nak bunuh diri pulak kan?
Blog aku ni biasa2 jak..ntah. Malas aku nak decorate sangat. Bukan nak sangat menarik orang untuk baca. Biar je la aku syok sendiri kan..menulis banyak2 di sini..hehe..
Tak sabar rasanya nak tamatkan perkhidmatan sebagai jpp. Kalau jadi exco lain tak pa, ni exco asrama. Banyak benda nak urus. Daripada seorang yang tak dikenali, kini dah dikenali dan ramai pulak yang tak suka (aku rasalah). Apa leh buat, bukannya aku boleh atur perasaan orang kan..Tabah je la..Ingat jak la dunia ni sementara. Sejak dari sek rendah lagi sampai sekarang ntah kenapa la aku ni jadi pemimpin jak..Padahal tiada pun sifat kepimpinan..haha..dah penatlah dengan semua ni. Aku nak cakap 'ENOUGH'. Ini adalah jawatan terakhir aku sebagai pemimpin. Lepas ni tak da la. Sebenarnya aku nak sangat menyepikan diri dari FB, tapi ntah kenapa tangan aku gatal betul nak menaip status dan  mengomen orang. Twitter plak aku harap aku akan berjaya untuk tidak buka. Banyak benda yang boleh mengganggu emosi aku..huhu
Aku just nak hidup sederhana jak. Nak kejar impian aku. Tu jak. Biarlah orang tak terima aku, yang penting aku sendiri boleh terima diri aku. Kalau bukan aku, siapa lagi kan? Ok la..byk lagi nak study. Harap2 result boleh gempak kali ni..hehe

No comments:

Post a Comment